- Zwolnienie na okres jednego semestru lub całego roku szkolnego następuje decyzją Dyrektora szkoły.
- Rodzic lub opiekun prawny dziecka składa osobiście w sekretariacie szkoły wniosek do Dyrektora (druk w załączniku) wraz z zaświadczeniem od lekarza rodzinnego lub innego specjalisty o potrzebie zwolnienia ucznia z uczestnictwa w zajęciach lub przesyła skany dokumentów na adres mailowy szkoły: sekretariat@sp2bystrzyca.pl.
Wniosek należy złożyć w możliwie najkrótszym czasie po otrzymaniu zaświadczenia lekarskiego.
Informacje o artykule
Podmiot udostępniający: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 im. Obrońców Warszawy w Bystrzycy Kłodzkiej
Odpowiadający za treść: Agata Żurawska
Wprowadził informację: Agata Żurawska
Edytował informację: Agata Żurawska
Lista załączników: 1
Data wytworzenia informacji: 06.09.2021
Data udostępnienia informacji: 06.09.2021
Data ostatniej aktualizacji: 06.09.2021
Liczba wyświetleń: 569